جهت گیری های دشمنان نشان دادکه کانون های مساجدراه درست را طی کرده اند

خبرگزاری شبستان:دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت:جهت گیری های دشمنان در مورد کانون های فرهنگی و هنری مساجد نشان می دهد که راه درست را طی نموده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (10 اردیبهشت) در دیدار با محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع گیری شبکه های دشمن بر علیه فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: این موضع نشان می دهد که کانون های مساجد راه درست را طی نموده اند و باید با قوت این راه را ادامه دهند.


وی بر لزوم هماهنگی بین مسئولین در حوزه مساجد تاکید کرد و افزود: هنگامی که جوانان در مساجد شاهد هم افزایی مسئولین در این حوزه باشند روحیه گرفته و در جهت ادامه فعالیت های خود تشویق می شوند.


حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سخنان رهبری و تاکید ایشان بر همکاری بین ائمه جماعات ،پایگاه های بسیج و کانون های مساجد تصریح کرد:پس از فرمایشات ایشان شاهد همکاری بسیاری خوبی بین دستگاه های فعال در مساجد بوده ایم و این امر زمینه های لازم را جهت حضور حداکثری جوانان در مساجد فراهم ساخته است.


وی تعداد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور را 18 هزار باب اعلام کرد و تصریح کرد: بنا به مصوبه مجلس شورای اسلامی تا پایان برنامه پنجم توسعه 25 درصد از مساجد کشور باید دارای کانون باشند که با این حساب تعداد کانون های کشور به 20 هزار می رسد.


حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به حضور بیش ازدو میلیون جوان در برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزود:تشکیل 8 هزار و پانصد کانون روستایی، 180 مرکز دیجیتال،100 کانون دانشگاهی و ... بخشی از فعالیت های دبیرخانه ستاد عالی کانون های مساجد می باشد.


وی خواستار توجه بیشتر مجلس به کانون های فرهنگی و هنری مساجد شد و اظهار داشت: پیوند مجلس با کانون ها می تواند تاثیر بسزایی در رشد کانون ها داشته باشد.


دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت:با توجه به نیازهای موجود در کانون ها یا کمبودهایی روبروهستیم که امیدواریم با همکاری استانداران و کمیسیون فرهنگی مجلس این کمبودها رفع شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 363639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha