کانون های فرهنگی و هنری مساجد قطب فرهنگی ادارات ارشاد می باشند

خبرگزاری شبستان:سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان قطب فرهنگی ادارات ارشاد یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،محمد رضا دهبیدی پور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ، از کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان قطب فرهنگی ادارات ارشاد یاد کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در طول این سال ها از رشد مناسبی از حیث کمی و کیفی برخوردار بوده اند.


وی با اشاره به جذابیت برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت:باید این جذابیت ها در برنامه ها تقویت شود تا زمینه حضور تمام جونان با سلائق مختلف را در مساجد فراهم نماید.


دهبیدی پور از طرح تلاوت نور به عنوان یکی از طرح های تاثیر گذار قرآنی یاد کرد و گفت:به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد این طرح توانسته است خیل عظیمی از علاقه مندان به قرآن را در مساجد گرد هم آورد.


وی با اشاره به تاثیر بالای برنامه های کانون های مساجد بر اهالی محل ابراز امیدواری کرد با حفظ این روند مساجد به جایگاه حقیقی خود در جامعه دست یابند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 363643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha