سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران

خبرگزاری شبستان: همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در دو رشته حفظ و قرائت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان:  سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام امسال در آستانه مبعث رسول نور و رحمت (ص) در تهران برگزار می شود. 

 وی  افزود: این دوره از مسابقات با دعوت از نمایندگان قرآنی اعم از حافظان و قاریان کشورهای مختلف جهان طی 7 روز در تهران برگزار می شود.
حسن ربیعی با اشاره به ویژگی های مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از ویژگی های مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران توجه به پژوهشهای قرآنی در راستای تحقق تدابیر قرآنی مقام معظم رهبری مبنی بر تعمیق در آیات الهی و عامل بودن به مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.


بنابر گزارش ستاد خبری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ربیعی همچنین برگزاری همایش تجلیل از بانوان قرآنی را یکی دیگر از
شاخص های برجسته مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امسال پنجمین همایش تجلیل از بانوان قرآنی به منظور معرفی و تجلیل از بانوان نخبه قرآنی همزمان با مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار خواهد شد.


پایان پیام/ 
 

کد خبر 364205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha