خدمت به معلم خدمت به جامعه است/ معلمان عزت جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، از معلمان به عنوان عزت و آبروی هر جامعه یاد کرد و گفت: خدمت به معلم خدمت به تمامی اعضای جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، احمد شیرزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، امروز (14 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از 260 معلم نمونه استان که با حضور مسئولان ادارت و دستگاه ها در محل سالن شهید پاکنژاد دانشکده فرهنگیان استان برگزار شد ضمن تبریک هفته معلم گفت: سند تجلیل و تکریم از معلمان توسط بزرگان امضا شده است.

 

وی با بیان اینکه معلمان چون شمعی می سوزند تا با دانش خود جامعه را بسازند افزود: هفته معلم فرصتی است تا دانش آموزامن دیروز فراموش نکنند که پیشرفت امروز خود را مدیون چه کسانی هستند.

 

شیرزاد، از معلمان به عنوان عزت و آبروی هر جامعه یاد کرد و گفت: خدمت به معمان خدمت به جامعه است.

 

وی با بیان اینکه آثار وجودی معلمان را می توان در چهره های متخصصین، پزشکان، مخترعین، مهندسین و... مشاهده کرد و افزود: اگر در طول 20 گذشته استان یزد توانسته است مقام اول را در قبولی در کنکور کسب کند حاصل زحمات و تلاش همین معلمان است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، فرهنگ استان را از دلایل دیگر صدرنشینی در کنکور دانست و افزود: فرهنگ کار، تلاش، سخت کوشی و همت معلمان، مدیران، دانش آموزان مسئولان و... اکنون در کشور توانسته است استان را به الگویی در سطح کشور تبدیل کند.

 

وی در پایان توکل به خدا و مشارکت و همدلی را از دیگر عناصر برجسته فرهنگ مردم استان دانست.

 

پایان پیام/

 


 

 

کد خبر 364582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha