صدور 1300 گواهینامه طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کردستان

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کردستان از صدور بیش ازیک هزار گواهینامه طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام مهدی مرادی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به خبرنگارشبستان در سنندج گفت: اداره اوقاف کردستان یک هزار و 300 گواهینامه طرح تربیت حافظان قرآن در این استان صادر کرده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به منویات مقام معظم رهبری از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ قرآن در دوره های مختلف است.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کردستان اظهار داشت: در همین راستا در سال گذشته تعداد 6هزار و 25نفر از قرآن دوستان در این دوره های قرآنی شرکت کرده‌اند.

 

وی افزود: طرح تربیت حافظین از سال 91 در استان شروع شده بود که جمعا تا امروز بیش از 10 هزار نفر در طرح تربیت حافظ استان شرکت داشته اند .


این مقام مسئول در ادامه افزود: برای ترویج و تبلیغ مردم به حفظ قرآن که از درخواست های مقام معظم رهبری است، باید اهمیت حفظ کلام وحی به شکل مناسبی در جامعه روز به روز تبیین شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم بصیرت افزایی و ارتقای امنیت معنوی جامعه، تربیت حافظان قرآن کریم و انس بیشتر نوجوانان و جوانان با آیات الهی و کلام وحی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 364674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha