اجرای بیش از 13 عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در دلیجان

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: بیش از 13 عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در این شهرستان اجرا می شود.

محمد رضا نجفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان دلیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این جلسه با حضور اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان دلیجان برگزار و برنامه های پیشنهادی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.


وی ارج نهادن به شخصیت والای معلمان را ضروری دانست و ادامه داد: معلمان به عنوان یکی از عوامل مهم در تربیت دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی هستند و مسئولان باید نهایت تلاش خود را در جهت برنامه ریزی و تمهید مقدمات برگزاری با شکوه مراسم به کار گیرند.


نجفی بیان کرد: برگزاری مراسم نمادین سپاس معلم با حضور مسئولان شهرستان در هنرستان فدک اندیشه، بازدید معلمان نمونه واحدهای آموزشی به تعداد 40 نفر از مجلس شورای اسلامی، شرکت همکاران فرهنگی در نماز جمعه 12 اردیبهشت ماه، اهدای داوطلبانه خون توسط فرهنگیان در هفته معلم و برگزاری دوره ضمن خدمت از آثار استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته از جمله برنامه های این اداره است.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان تشکیل نمایشگاه کتاب از آثار استاد شهید مطهری در محل مدیریت، ارسال پیام تبریک و لوح تقدیر جهت فرهنگیان شاغل و بازنشسته، دیدار از پیشکسوتان فرهنگی ، دیدار از بیماران صعب العلاج فرهنگی ، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، نصب بنر تبریک ایام هفته معلم در سطح شهرهای دلیجان و نراق، مسابقات قرآن و معارف اسلامی و مسابقات ورزشی و برگزاری مراسم تجلیل از فرهنگیان شاغل و بازنشسته و اهدای جوایز معلمان نمونه را از دیگر برنامه های این اداره دانست.


پایان پیام/

کد خبر 364844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha