فتح خرمشهر نماد عزم و ارادی ملی در صیانت از ارزش هاست

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی لرستان، گفت: حماسه فتح خرمشهر، از افتخارات بزرگ دوران دفاع مقدس و نماد تجلی عزم و اراده ملی در مسیر حفاظت از ارزش ها و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارشخبرگزاری شبستان از خرم آباد و به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، در ستاد بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، افزود: این حماسه ملی به حدی بزرگ و ارزشمند بود که موجب تغییر لحن و گفتمان جهانیان با ایران اسلامی شد.


وی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر در سایه وحدت، همدلی و عزم ملی رزمندگان دوران دفاع مقدس حاصل شد، اظهار داشت: تبیین و تشریح این حماسه بزرگ ملی در سطح جامعه با هدف انتقال ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان کشور امری مهم و ضروری است.


شاهرخی، اذعان داشت: بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در حقیقت اقدامی برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان کشور با وقایع آن دوران و انتقال مفاهیم ارزشی و حماسی دوران دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب است.


وی تاکید کرد: برهمین اساس، این مراسم باید هرچه باشکوهتر و با همکاری دستگاه های اجرایی به شکلی هدفمند و اثربخش در راستای حفاظت و حراست از ارزش های والای انقلاب و احیای دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس برگزار شود.


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، افزود: بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر، تجلیل از رشادت، ایثارگری و جانفشانی جوانانی است که جان خویش را برای دفاع از ارزش های انقلاب و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان این مرز و بوم فدا کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 364906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha