محفل انس با قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم دوشنبه هر هفته، گفت: این محافل از سلسله برنامه های بر امواج فرهنگ و هنر است.

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مسجد حر کرمانشاه، به خبرنگار شبستان گفت: در این محفل نورانی حامد شهیم و امیر حسین کریمی از قاریان برجسته قرآن کریم به تلاوت آیات نورانی کلام وحی می پردازند.


وی تصریح کرد: این برنامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد استان، کانون فرهنگی هنری کربلا مسجد حر و موسسه قرآن و عترت شمس النساء ساعت 18 عصر امروز(15 ازدیبهشت) برگزار می شود.


دکتر رحیمی زنگنه، با بیان اینکه این برنامه دوشنبه هر هفته در یکی از مساجد دارای کانون برگزار می شود، افزود: دوشنبه پایانی هر ماه نیز این محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری و استانی اجرا می شود.


وی عنوان کرد: محفل بزرگ انس با قرآن کریم این ماه نیز با حضور حامد شاکر نژاد از قاریان برجسته بین المللی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.


دکتر رحیمی زنگنه، با بیان اینکه این اداره کل تصمیم گرفته هر ماه را به محوریت یک سوره از قرآن نامگذاری کند، افزود: ما باید در برنامه های فرهنگی بیانات مقام معظم رهبری را در ابتدای سال جدید را سرلوحه کاریمان قرار دهیم و در سال 93 خیز جدی در بحث فرهنگ داشته باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 365015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha