موعود با 70 عنوان کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری شبستان: موسسه انتشاراتی موعود با 70 عنوان کتاب؛ 15 عنوان چاپ اولی و 55 عنوان تجدید چاپ در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان، موسسه انتشاراتی موعود با 70 عنوان کتاب و 60 درصد کتاب مهدوی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.
براساس این گزارش، از این تعداد 15 عنوان کتاب چاپ اول و 55 عنوان نیز تجدید چاپ است، این درحالی است که تمام نشریات این موسسه با تخفیف 50 درصدی به علاقه مندان ارائه می شود.
همچنین قرار است تمامی کتاب های تازه منتشر شده این موسسه در مراسمی در سالن یاس با حضور اسماعیل شفیعی سروستانی، مدیر موسسه موعود عصر رونمایی شود.
کتاب های 5 گانه کشکول موعود با عنوان های "جمال یار"، "کلام حکیمانه"، "سوده های الماس"، "سیره نیکان" و "عبرت ایّام"، همچنین "محرمانه مستقیم"، "ملک عظیم خداوندی"، "پدران مهربان ما"، مسیحیان صهیونیسم"، "از قله عاشورا تا دریای ظهور"، "لرزان و لغزان چون ژله" و "نقش آفرینی یهودیان مخفی در مسیحیت" نیز در سالن یاس رونمایی می شوند.
شایان ذکر است؛ موسسه انتشاراتی موسسه موعود در شبستان اصلی راهروی 28 غرفه 21 بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پذیرای علاقه مندان به کتاب های مهدوی و فرهنگی است.
 

پایان پیام/

کد خبر 365204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha