انجام بیش از 2 هزاربازدید از تاسیسات گردشگری گیلان

خبرگزاری شبستان: معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان از انجام 2هزار و 899 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان طی سال گذشته خبر داد.

حمیدرضا آذرپور، معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان با اشاره به تداوم کنترل دقیق و مستمر واحدهای اقامتی استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: کنترل واحدهای اقامتی، پذیرایی، خدمات مسافرتی و گردشگری استان مهمترین برنامه این معاونت است که در طول سال تداوم دارد.

 

وی با بیان اینکه این نظارت و کنترل موجب ارائه خدمات مطلوب شده و در نهایت رضایت گردشگر را به همراه دارد، افزود: کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده، نرخ اغذیه و اشریه، رعایت بهداشت و ارائه خدمات مطلوب، رعایت ضوابط و قوانین از آیتم‌های کارشناسان در بررسی این واحدها است.

 

آذرپور با تاکید بر اهمیت نظارت بر نحوه ارایه خدمات به گردشگران استان تصریح کرد: مراکز پذیرایی یکی از مهمترین مولفه‌ها در جذب گردشگر است که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: بازدیدهای فوق با هدف رضایتمندی گردشگران، ساماندهی و ارتقای سطح ارایه خدمات گردشگری و نیز بهبود وضعیت واحدهای پذیرایی بین راهی انجام می‌شود.

 

آذرپور اذعان کرد: محورهای اصلی رشت به آستارا، چابکسر و رودسر و همچنین محورهای فرعی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: در این راستا طی سال گذشته 2هزار و 899 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام شد.

 

وی اضافه کرد: در این ارزیابی‌ها 181 مورد تذکر کتبی و 79 مورد اخطار کتبی به واحدهای مورد نظر داده شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 365330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha