مراسم اعتکاف در 34 مسجد دارالمومنین کاشان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، از برگزاری آیین معنوی و نورانی اعتکاف در 34 مسجد از شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، ظهر امروز(16 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: 12 مسجد از این تعداد در شهر کاشان و 22 مسجد در شهرها و روستاهای تابعه است.


وی افزود: مراسم معنوی اعتکاف علاوه بر این مساجد در آستان مقدس سلطان علی بن امام محمدباقر(ع) در مشهد اردهال، دانشگاه کاشان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز برگزار می شود.


به گفته وی، حضور و اعتکاف بیش از چهار هزار نفر از خواهران و برادران در مساجد این شهرستان پیش بینی می شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، آخرین مهلت ثبت نام اعتکاف شهروندان کاشانی را روز پنج شنبه" 18 اردیبهشت" یادآورشد و گفت: خواهران ساعت 9 تا 12 هر روز می توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی کاشان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


حجت‌الاسلام حسینی، در ادامه اعتکاف را جبهه معنوی دانست و گفت: اعتکاف اثرات سازنده و مثبتی با تحولات اخلاقی و انقلاب روحی در معتکفین دارد.


وی با تاکید بر اینکه اعتکاف شروع سبک زندگی اسلامی است، افزود:هر کس قصد اعتکاف دارد اما به هر دلیلی نمی تواند معتکف شود می تواند ایام البیض را روزه گرفته و با اعمال ام داوود خود را در ثواب و اجر معتکفین همراه کند تا از رحمت و عنایت بیکران الهی بهره مند شود.

 

پایان پیام/

 

 

 

پایان پیام/

کد خبر 365394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha