مراسم تجلیل از خانواده شهید علی خلیلی در کاشان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، از برگزاری مراسم تجلیل از شهید علی خلیلی، شهید آمر به معروف و ناهی از منکر با حضور آیت الله نمازی در حوزه علمیه آیت الله مدنی(ره) خبر داد.

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، ظهر امروز(17 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: این مراسم به همت حوزه علمیه آیت الله مدنی(ره) و با همکاری بسیج طلاب سپاه کاشان با ویژه برنامه هایی برگزار می شود.


وی غربت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ناشی از کم کاری و کم توجهی فرهنگی به این فریضه دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در کشور غربت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و قضایی دارد.


به گفته وی، مسئولان موظفند دفاع لازم و زمینه سازی های لازم را برای دفاع از آمرین به معروف و ناهیان از منکر فراهم کنند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، دفاع از نیروهای ارزشی و انقلابی و آمرین به معرف و ناهیان از منکر را تاکید کرد و گفت: در مساله امر به معروف و نهی از منکر، کشور باید به صورت یکپارچه در عرصه سیاسی، فرهنگی و قضایی وارد شود و به دفاع از آمرین و ناهیان بپردازد تا امنیت در جامعه حاکم شود.


حجت الاسلام محمدی، گفت: هرکسی که معتقد به حقوق شهروندی و انسانیت است باید از آمر به معروف دفاع کند تا زمینه اجرا برای آمرین باز باشد.


وی تصریح کرد: زمانی که فریضه امر به معروف و نهی از منکر محقق و رعایت نشود فساد و فحشا و تلخی گسترش مفاسد در جامعه گریبان گیر آحاد مردم می شود.


به گفته وی، انتظار نیروهای ارزشی اجرای این راهبرد مهم مقام معظم رهبری است که فرمودند: «کاری کنید در کشور، کاری کنید که آمر به معروف و ناهی از منکر احساس امنیت کنند و مفسدان و منحرفین برای فساد و فحشا احساس خطر کنند و مسئولان باید برای عموم مردم حداقل احساس آرامش را در رابطه با تذکر لسانی که وظیفه همگانی است، ایجاد کنند.»


گفتنی است، مجاهد شهید حجت الاسلام علی خلیلی از مربیان موسسه بهشت تهران در " ۲۵ تیر"  سال ۱۳۹۰ در حین بازگشت از هیات به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


در این حادثه شهید خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه دچار جراحت شد و  پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.


سرانجام علی خلیلی، جانباز امر به معروف و نهی از منکر  "3 فروردین 1393" پس از تحمل ماه ها درد و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظمای شهادت نائل شد.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 365798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha