رقابت فرهنگیان خراسان شمالی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی

خبرگزاری شبستان: مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی در بین فرهنگیان خراسان شمالی امروز (18 اردیبهشت) در محل دبیرستان عصمت شهرستان بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، محمدرضا رحیمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی امروز (18 اردیبهشت) در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان در رشته های ترتیل، تحقیق، تفسیر جزء سه و چهار و حفظ قرآن در بین فرهنگیان استان برگزار می شود.
 

وی با اشاره به شرکت 72 فرهنگی در این دوره از مسابقات، افزود: 36 نفر از فرهنگیان شرکت کننده را خواهران و 36 نفر دیگر را برادران فرهنگی تشکیل می دهند.

رحیمی افزود: این در حالی است که در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات تعداد سه هزار نفر از فرهنگیان این استان  شرکت کرده بودند.


وی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره، نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله کشوری که زمان آن در مراحل بعدی اعلام می شود، راه می یابند.
 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در پایان ترویج آموزه های دینی و قرآنی در بین فرهنگیان به عنوان افراد تاثیرگذار در انسان سازی جامعه را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد.

 پایان پیام/ 
 

کد خبر 366029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha