بیش از هزار امدادگر عضو جمعیت هلال احمر شهرکرد تجلیل شدند

حبرگزاری شبستان: در مراسمی به مناسبت 18 اردیبهشت سالروز جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر از هزار و200 امداد گر عضو جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر به عنوان پیام آور صلح ، آرامش ، سلامتی و زندگی که نقش مهمی در تسکین آلام بشری ،برقراری دوستی، حمایت از زندگی و سلامت انسان ها دارند،امروز(18اردیبهشت) گرد هم آمدند تا با گرامیداشت 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته جمعیت هلال احمر را گرامی بدارند.


قاسم سلیمانی دشتکی،استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع داوطلبان فعال عضو جمعیت هلال احمر استان از این جوانان بخاطر فعالیت در تعطیلات نوروز و فرستادن کمک های جمعیت هلال احمر به 15 روستای دهستان موگویی قدر دانی کرد.


سلیمانی قرار گرفتن استان روی کمربندی زلزله و دیگر آسیب های حادثه خیز را از جمله عوامل بروز آسیب های طبیعی و غیر طبیعی دانست و گفت : با پیگیری های فراوان 430 میلیاردریال برای ساخت مسیر های جاده ای استان اختصاص یافته و بزودی شاهد تحول چشمگیری در مسیر های جاده ای استان خواهیم بود.


استاندار همچنین به اختصاص ده میلیارد ریال برای ساخت پایگاه هوایی در استان خبر داد و گفت : با ساخت این پایگاه یک چرخبال برای امداد رسانی به نقاط حادثه خیز استان اختصاص خواهد یافت.


لازم به ذکر است؛ بعد از اتمام همایش اعضای جمعیت هلال احمراستان به زیارت قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس رفتند و با قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا برای کاهش آلام بشری با آنان تجدید پیمان کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 366142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha