کاباره ای کنار مسجد! +تصویر

خبرگزاری شبستان: قرار داشتن یک کاباره نزدیک مسجد«الیسر» در مصر، صدای اذان از این مسجد و رفت و آمد نمازگزاران را با سختی مواجه کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از برخی منابع عربی، قرار گرفتن یک کاباره در کنار مسجدی در خیابان«الدقی» مصر تنها یک داستان تعجب برانگیز نیست، بلکه روایت کننده داستان دردناک است.
مسجد«الیسر» در طبقه اول یک پاساژ تجاری از جمله مساجدی است که در آن نماز اقامه می شود که هنگام پخش اذان صدای رقص و آواز نیز در نزدیکی این مکان شنیده می شود که دل هر مسلمانی را به درد می آورد.
یکی از ساکنان این منطقه و کارمند یکی از مغازه های این پاساژ گفت: در این کاباره افراد مست رفت و آمد می کنند و شب تا صبح را به لهو و لعب می پردازند و هنگام اذان صبح صدای کم بلندگو از مسجد به سختی شنیده می شود.
شیخ مجدی، امام جماعت مسجد«الیسر» این اقدام را سخیفانه خواند و گفت: نمازگزاران باید از کنار افراد مست رد شده و به مسجد بیایند و زنانی که لباس نامناسب پوشیده اند، از این مکان رفت و آمد می کنند و ما بارها از وزیر گردشگری خواسته ایم تا در این کاباره را ببندد، ولی به دلیل ارتباط مسئول کاباره با مسئولان بلندپایه ما موفق نشده ایم تا کاری انجام دهیم.
پایان پیام/

 

کد خبر 366357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha