جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد

خبرگزاری شبستان: اولین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حمید ملک پور،دهکردی فرماندار شهرکرد، امروز"20اردیبهشت" درجلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری را به نام سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تکلیف بزرگی بر دوش مدیران برای برنامه سازی دانست و افزود: دو عنوان برگزیده شده، همانا اهداف و آرمان‌های بلند امام خمینی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.


وی، به اهمیت ویژه برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت : بایستی به نحوی برنامه ریزی نماییم تا نسبت به عمق بخشی مراسم بزرگداشت این انسان وارسته و رهبر مجاهد انقلاب ، پیش رفته و بهترین بهره برداری را از برنامه های 14 و 15 خرداد بنماییم.


فرماندار شهرکرد، از مسئولین شهرستان خواست با تعامل ، کلیه وظایف و اموراتی که در این ستاد به آنها محول می گردد را به نحو مطلوب انجام دهند.


ملک پور گفت : امسال 1300 نفر زائر از شهرستان شهرکرد به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند و کلیه تمهدات لازم در این خصوص پیش بینی شده است.


وی نهضت امام خمینی(ره) را یک نهضت فرهنگی دانست و ادامه داد: این نهضت فرهنگی در درون خود با اهداف بلندی عجین بود که یکی از آن‌ها رسیدن به اقتصاد سالم و پویا برای ملتی بود که خواهان عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 366618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha