امدادگران هلال احمر به منظور کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کردند

خبرگزاری شبستان: در آخرین روز از هفته هلال احمر، مدیران، کارکنان و اعضای داوطلبان، امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در اقدامی خداپسندانه و بشردوستانه 149 هزار سی سی خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، 310 نفر از واجدین شرایط تحت عنوان طرح حمایت ماندگار و با هدف ترویج فرهنگ بشردوستی و اهدای خون سالم به منظور کمک به بیماران نیازمند با حضور در پایگاه های انتقال خون استان، خون خود را اهداء کردند.


در حاشیه این کارخداپسندانه، مجتبی باباپور، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای پر تلاش این مجموعه همیشه در کارهای خیر پیشقدم بوده و در مناسبت ها و حوادث مختلف سعی می کنند جلوه ای از گذشت و ایثار واقعی را به نمایش گذارند.


وی، تصریح کرد: به رغم دغدغه ها و گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر نیروهای مخلص و بی ادعای جمعیت از این امر غافل نبوده بلکه سعی کردند در این اقدام بشردوستانه و خیر خواهانه حاضر شده و در امر نیک اهدای خون به عنوان اهدای سلامتی مشارکت کنند.


باباپور، در پایان سخنان خود، گفت: کارکنان و اعضای داوطلب مشارکت کننده در این طرح (حمایت ماندگار) از شهرستان های بیله سوار، نیر، نمین و اردبیل می باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 367567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha