باجه های ارایه خدمات الکترونیکی در پست اردبیل راه‌اندازی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل پست استان اردبیل، گفت: بزودی باجه های پستی با ارایه خدمات الکترونیکی در اداره پست اردبیل و شعبات شهرستان ها راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، احمد عبداللهی، مدیرکل پست استان اردبیل، صبح امروز (25 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری، اظهار کرد: با عنایت به تاکید مقام عالی وزارت در خصوص ایجاد نوآوری و ارتقای کیفیت خدمات پستی و همچنین اتخاذ رویکردهای متناسب با این موضوع، شبکه پستی با استفاده بهینه و حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر گام بردارد.

 

وی، یکی از راهکارهای پیشرو در این خصوص را ایجاد و ارایه سرویس‌های نوین مبتنی بر فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) دانست و گفت: راه اندازی باجه‌های ارایه خدمات الکترونیکی در مرکز استان به همین منظور است.

 

این مقام مسئول، سطح پوشش ایجاد باجه های ارایه خدمات الکترونیکی در فاز یک را دو نقطه در سطح استان اعلام و بیان کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، در این مرحله باجه اداره کل پست استان و باجه مرکزی پست اردبیل در مرکز استان با قابلیت کشش بازار را شامل می شود.

 

مدیرکل پست استان اردبیل، در خصوص فرآیند کاری این باجه ها، اظهار کرد: باجه ارایه خدمات الکترونیکی به منزله یک کافی نت تلقی گردیده و تمامی خدمات الکترونیکی در چهارچوب مقررات تعیین شده توسط کاربر پستی به مشتریان ارایه می شود.

 

وی با بیان این مطلب که در راستای تحقق دولت الکترونیک هرگونه خدمتی که مورد نیاز مشتریان باشد، می‌تواند توسط این باجه ها به مشتریان ارایه شود، گفت: خدماتی نظیر کلیه ثبت نام های اینترنتی، پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه، در این مرحله قابل انجام بوده و با هماهنگی های بعمل آمده مقرر گردیده ثبت سفارس خرید بلیط های هواپیما و قطار نیز بزودی از طریق باجه های مذکور انجام پذیرد.

 

عبداللهی، در خصوص نرخ خدمات ارایه شده از طریق این باجه ها، تصریح کرد: برابر هماهنگی های به عمل آمده تعرفه ارایه این سرویس با اقتباس از مندرجات نرخنامه مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محاسبه می شود.

 

مدیرکل پست استان اردبیل، در پایان سخنان خود، با اشاره به این که پست همواره سازمانی پیشرو در ارایه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات بوده است، افزود: با گسترش تعاملات سازمانی و توسعه پست نوین شاهد ارتقای کارایی و اثربخشی این باجه ها در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان عزیز در مرکز استان باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 367748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha