ثواب تکریم ایتام در ترازوی صفات الهی هم وزن آیین معنوی اعتکاف است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ثواب تکریم ایتام در ترازوی صفات الهی هم وزن آیین معنوی اعتکاف در مساجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان امروز (25 اردیبهشت) در همایش همای رحمت در مرکز مشاوره مددجویان کمیته امداد زاهدان اظهار داشت: اگر حامی بر سر یتیم دست نوازش بکشد، پروردگار ثواب حضور در مراسم معنوی اعتکاف را در کارنامه آخرت وی می نویسد.
 

 وی در ادامه حامیان را مورد خطاب قرار داد و افزود: توجه به ایتام از نظر عاطفی و معیشتی با روحیه گشاده و دفاع از حق و حقوق آنان از جمله رسالت های حامیان نیکوکار و خیر است.
 

مدیر کل کمیته امداد استان بیان داشت: پروردگار رسیدگی و توجه به افراد نیازمند برای همگان تکلیف کرده است.
 

مسعودیان راد ادامه داد: رسالت حامیان در کمک رسانی به ایتام فقط به امور معیشتی محدود نشود بلکه برای خروج آنان از چرخه محرومیت و توانمندسازی، برنامه ریزی داشته باشند، آنچه که امروز حامیان از آن غافل هستند.
 

وی افزود: ایتام در برابر مشکلات باید همچون کوه استوار باشند زیرا که اگر پروردگار نعمت پدری را از شما گرفته اما با حکمت خودش یک نعمت دیگر را بر شما ارزانی داشته است.
 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تاریخ بشریت نام خیلی از شخصیت های بزرگ علمی و فرهنگی همچون امام خمینی(ره) در خود ثبت دارد که با وجود این که یتیم بودند، دنیا را متحول کردند.
 

مسعودیان راد گفت: یتیمان با عظم راسخ پله های ترقی و پیشرفت را بپیمایند، زیرا که آینده قطعاً مال آنان خواهد بود.
 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم چندین نفر از حامیان ایتام با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

پایان پیام/

کد خبر 367777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha