توسعه امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس خدمتی بزرگ به زائران است

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و ساخت مجتمع‌های فرهنگی رفاهی امام‌ رضا (ع) خدمت بزرگ و مقدس برای رفاه زائران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مدیرعامل مؤسسه آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و زیارتگاه آیت الله مدرس(ره) با استاندار خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.


استاندار خراسان جنوبی در این دیدار گفت: آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس، جاذبه‌های گردشگری دینی و سیاحتی توانمندی دارد که همه باید در راستای معرفی آن تلاش کنند.


وجه اله خدمتگزار با اشاره به خدمات ارزشمند مدیریت اسلامی تولیت آستان قدس رضوی گفت: از آیت الله واعظ طبسی به عنوان چهره ماندگار فرهنگی در سطح ملی یاد کرد.


وی خدمت به زائران امام رضا(ع) را خدمتی مقدس و ماندگار دانست و اظهارداشت: توسعه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و ساخت مجتمع‌های فرهنگی رفاهی امام‌ رضا (ع) خدمت بزرگ و مقدس برای رفاه زائران است.


استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مجتمع‌های میان‌راهی اقدام ارزشمندی برای رفاه زائران است و به یقین دست‌اندرکاران احداث و اداره این مجتمع‌ها مشمول دعای خیر زائران هستند.


وی افزود: آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکـاظم(ع) طبس برای استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه گردشگری برخوردار است.


خدمتگزار آمادگی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را برای هر چه بهتر برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این آستان مبارک اعلام و خواستار برگزاری نشست‌های تخصصی و اجرایی با مدیران استان و شهرستان شد.


مدیرعامل موسسه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه آیت الله مدرس(ره) نیز در این نشست گفت: تاکنون فعالیت‌های فرهنگی، رفاهی و خدماتی مختلفی از سوی این موسسه در شهرستان‌های طبس، کاشمر و پنج استان کشور به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با همت و تلاش ارزنده مدیریت توانمند اسلامی آستان قدس رضوی ارائه شده است.


حمزه سپهریان تصریح کرد: نخستین همایش پژوهشی بزرگداشت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این شهرستان برگزار می شود.


وی بیان کرد: این همایش در ایام دهه کرامت به میزبانی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و با حضور شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی کشور برگزار می‌شود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 368100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha