بهبود تربیت دانش آموزان در گرو مشارکت خانواده ها با نظام آموزشی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، نقش انجمن اولیا و مربیان به ویژه خانواده ها را در بهبود وضعیت تعلیم و تربیت دانش آموزان مهم و تاثیرگذار خواند.

علی بیرانوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، صبح امروز(28 اردیبهشت) با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،گفت: مشارکت همه جانبه مردم در آموزش و پرورش رافع مشکلات بوده و آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای آموزشی و تربیتی مدارس باشد.


وی، با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: تحقق بخشی از برنامه های فرهنگی بر عهده آموزش و پرورش بوده و باید در این راستا بیش از گذشته فرهنگ عمومی را تقویت کنیم.

 

بیرانوند، تصریح کرد: آموزش و پرورش از ظرفیت و قابلیت بالایی برخوردار است و در آموزش و پرورش باید تمام توان را بکار گرفته تا به نقطه کمال تربیتی و فرهنگی برسیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، اضافه کرد: برای نیل به این مقصود والا نیازمند همکاری، تعامل و مشارکت همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی این استان هستیم.

 

وی، به چگونگی اجرای طرح لباس متحد الشکل دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: در بحث اجرای این طرح باید اولیا به میدان بیایند و رسانه ها و دستگاه های متولی بخش فرهنگ می توانند در این راستا تاثیر گذار باشند.

 

بیرانوند، با استناد به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار معلمان نمونه سنگ بنای توسعه کشور در همه ابعاد را آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید تقویت شود و در آموزش و پرورش نباید نگاه هزینه ای باشد بلکه سرمایه است و همه باید به این مطلب برسند.


پایان پیام/
 

کد خبر 368481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha