آموزش و پرورش ستون اصلی برنامه های فرهنگی لنده است

خبرگزاری شبستان:رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: آموزش و پرورش به عنوان ستون اصلی برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان نیازمند حمایت جدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد مرادی، رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده شامگاه گذشته (28 اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به نقش و جایگاه شورا در پیشرفت کارها جمعی اشاره کرد و گفت: یکی از ارزنده ترین کارهای که همواره مورد تاکید ائمه اطهار و بزرگان بوده و هست، بحث مشورت و استفاده از خرد جمعی است.

وی افزود: استفاده از خرد جمعی و مشورت همیشه پیامدها و نتایج خوب و ارزنده ای به دنبال خواهد داشت که این نتایج هر چه باشد مورد قبول همه افراد جامعه خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: مهم ترین ماموریت آموزش و پرورش ایجاد بستر های لازم آموزشی و تربیتی برای پذیرش تمام دانش آموزان جویای علم است که این پذیرش نیز باید همراه با مشارکت عمومی والدین باشد.

این مسئول تاکید کرد: حضور خیرین مدرسه ساز در سال های گذشته نقش مهمی در بهبود و افزایش فضاهای آموزشی در سطح شهرستان لنده ایفا کرده است که نیازمند توجه بیشتر خیرین و نوسازی مدارس استان است.

مرادی در ادامه، خاطرنشان کرد: برگزاری کنکور در سطح شهرستان لنده بعد از گذشت چهار سال یکی از مهم ترین اقداماتی بود که شورای آموزش و پرورش شهرستان با همکاری افراد نخبه و تاثیرگذار شهرستان صورت داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: آموزش و پرورش به عنوان ستون اصلی برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان نیازمند حمایت جدی است.

وی اذعان کرد: برگزاری کنکور در شهرستان لنده یکی دیگر از اقداماتی است که در راستای بهبود کیفیت آموزشی بدون هیچ گونه دغدغه فکری و استرسی برای دانش آموزان کنکوری شهرستان لنده برگزار خواهد شد.

مرادی خاطرنشان کرد: ساماندهی نیروهای آموزشی قبل از مهرماه باید هرچه سریعتر انجام شود تا از ظرفیت ها و پتانسیل بالای نیروهای آموزشی به درستی استفاده شود.

فرماندار شهرستان لنده در ادامه به کمبود نیروی آموزشی خواهر در مدارس اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی آموزشی خواهر باید هرچه سریعتر حل شود و این نیازمند توجه بیشتر اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان است.

مرادی گفت: مشکلات ساخت و ساز خوابگاه شبانه روزی و فضای آموزشی آن باید تا قبل از مهرماه به بهره برداری کامل برسد تا بخشی از مشکلات فضای آموزشی شهر را حل کنیم.
پایان پیام/
 

کد خبر 368698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha