ضرورت تبیین سیره زندگی امام خمینی(ره) در مدارس

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با تبیین سیره زندگی امام خمینی(ره) در مدارس می توان ارزش های انقلاب اسلامی را به جوانان منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، فریدون سید مصطفوی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ظهر امروز(29 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ساگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: برگزاری شب شعر با عنوان دکلمه اشعار حضرت امام با مشارکت دانش آموزان، برگزاری مسابقه وصیت نامه سیاسی عبادی حضرت امام، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب حضرت امام، مراسمات یادبود و سخنرانی در مدارس از مهم ترین برنامه هایی است که به مناسبت سالگرد ارتحال امام برگزار می شوند.


وی، اعزام دانش آموزان به مرقد حضرت امام و برپایی ایستگاههای توزیع شربت صلواتی، تهیه ویژه نامه در خصوص زندگی حضرت امام(ره)توزیع آن در مدارس را از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت سالگرد ارتحال امام در استان برشمرد.


مصطفوی خاطر نشان کرد: فضای فرهنگی جامعه امروز کمی آلوده شده که باید با عزم ملی و مدیریت جهادی فلسفه اسلام در جامعه به خوبی تشریح شود زیرا دشمنان سعی دارند جوانان را نسبت به اعتقاداتشان سست کرده و مانع پیشرفت و ترقی کشورمان شوند.


این مسئول تصرح کرد: آموزش و پرورش تنها نهادی است که سرمایه گذاری در آن نتیجه مضاعفی دارد زیرا آموزش و پرورش به عنوان یکی از بزرگ ترین نهادهای تربیتی کشور می تواند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ جامعه داشته باشد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه استقلال و پیشرفت امروز کشورمان را مدیون رهبری های امام راحل هستیم، اضافه کرد: امروز جوانان باید به عنوان ادامه دهنده راه امام(ره)در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی کنند تا بتوانند ایران اسلامی را به قله های عزت و افتخار برساند.


وی اظهارکرد: تبیین اندیشه و راه امام خمینی(ره) باید در طول سال در دستور کار دستگاه های اجرایی باشد تا شاهد خروجی آن در مراسم ارتحال امام باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 368974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha