اجرای طرح سنجش دانش آموزان استان مرکزی در 19 پایگاه

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای طرح سنجش دانش آموزان این استان در 19 پایگاه خبر داد.

سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، با اشاره به آغاز اجرای پروژه مهر در استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: 19 پایگاه برای اجرای طرح سنجش دانش آموزان در استان مرکزی آماده شده اند.


وی با بیان اینکه این طرح تنها برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی است، افزود: طرح سنجش دانش آموزان هر سال در پایگاه های سنجش به همت اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی اجرا می شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: دانش آموزان برای ورود به مدرسه باید مورد سنجش قرار گیرند، که این راهی برای اطمینان از سلامت و نشاط و شادابی دانش آموزان است.


کریم زاده با اشاره به هزینه های این طرح برای والدین گفت: دانش آموزان پایه اول برای طرح سنجش مبلغ صد هزار ریال پرداخت کرده و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی مشمول تخفیف می شوند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به پوشش دانش آموزان اشاره کرد و گفت: پوشش متحدالشکل دانش آموزان نیز همانند سال های گذشته می بایست رعایت شود.
 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی طرح پوشش متحدالشکل را سبب ایجاد هر چه بیشتر نظم و انظباط در مدارس و یک رنگ شدن دانش آموزان غنی و تهیدست دانست.

 

پایان پیام/

کد خبر 369207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha