افزایش 5هزار میلیاردی  مرسوله پستی اینترنتی در کشور

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: پارسال 2 هزار میلیارد ریال مرسوله پستی از طریق خرید و فروش اینترنتی در این شرکت جابجا شد که امسال این رقم به 5 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز(30 اردیبهشت)در دیدار با مدیرعامل شرکت پست با اشاره به راه اندازی سامانه اطلاعات جغرافیایی اظهارکرد: باتوجه به آمادگی موجود در گیلان شرکت پست ایران می‌تواند در ایجاد سامانه الکترونیک کسب اطلاعات جغرافیایی در استان نقش آفرینی کند.


وی همچنین با اشاره به اینکه به روز بودن، استفاده از فناوری‌های جدید و تحول گرایی در ارائه خدمات به مردم پست را از حالت فعلی خارج می‌کند، گفت: باتوجه به گسترش ابزارهای ارتباطی در جهان، پست نیازمند این تغییر و تحولات است تا از گردونه رقابت خارج نشود.


استاندار گیلان تصریح کرد: برای صرفه جویی در وقت و هزینه مردم بسیاری از مراجعات آنان به دستگاه های اجرایی می‌تواند از طریق خدمات پستی انجام پذیرد.


وی همچنین از ایجاد پایگاه داده مکانی شهر رشت با محوریت معاونت برنامه ریزی خبر داد و افزود: ایجاد این پایگاه امر مدیریت، برنامه ریزی و طراحی تأسیسات و خدمات شهری را بهبود بخشیده و نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم دارد.


وی افزود: در اجرای این طرح 16 دستگاه خدمات رسانی زیربنایی استان مشارکت دارند.


حسین مهری، مدیرعامل شرکت پست ایران نیز در این نشست از راه اندازی سرویس‌های پستی جدید خبرداد و اذعان کرد: باتوجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ به دنبال ایجاد فروشگاه مجازی کتاب هستیم.


وی همچنین برحضور فعال شرکت پست در سال جدید در حوزه خرید و فروش اینترنتی خبرداد و گفت: پارسال 2 هزار میلیارد ریال مرسوله ی پستی از طریق خرید و فروش اینترنتی در این شرکت جابجا شد که امسال این رقم به 5 هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.


گفتنی است، در پایان این نشست با قدردانی از تلاش‌های سیروس رضایتی، ابوالفضل باقری منش به عنوان مدیرکل جدید شرکت پست گیلان به استاندار معرفی شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 369332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha