شرکت کارکنان فرهنگ و ارشاد کردستان در دوره آموزشی مجازی آداب نماز

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از شرکت کارکنان این اداره کل در دوره آموزشی مجازی آداب و اسرار نماز در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام رحیم جعفری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج گفت: دوره آﻣﻮزﺷﻲ آداب و اﺳﺮار ﻧﻤﺎز در راﺳﺘﺎی اﺟﺮای دوره ﻫﺎی آﻣﻮزﺷﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ از ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ دوره ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ کارکنان دولت توسط ستاد اقامه نماز برای کارمندان این اداره کل برگزار می شود.


وی ارﺗﻘﺎء و ﮔﺴﺘﺮش ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻧﻮراﻧﻲ ﻧﻤﺎز، آﺷﻨﺎﻳﻲ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﺑﺎ ﻓﻠﺴﻔﻪ، آﺛﺎر و اﺣﻜﺎم ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﻧﻤﺎز، آﻣﻮزش ﻗﺮاﺋﺖ ﺻﺤﻴﺢ ﻧﻤﺎز و اﺣﻜﺎم آن را از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی ذکر کرد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با اشاره به زﻣﺎن ﺑﺮﮔﺰاری این دوره آموزشی اظهار داشت: اﻳﻦ دوره ﺑﻪ ﻣﺪت 28 ﺳﺎﻋﺖ 14 ﺳﺎﻋﺖ ﺣﻀﻮری و14 ﺳﺎﻋﺖ ﻏﻴﺮﺣﻀﻮری برگزار می شود که کارکنان با ثبت نام در سامانه اطلاع رسانی طرح مجاز به گذراندن دوره می شوند.


حجت الاسلام جعفری افزود: آﻣﻮزش اﺣﻜﺎم، ﺗﺮﺟﻤﻪ و ﻗﺮاﺋﺖ ﺻﺤﻴﺢ ﻧﻤﺎز ﺑﺎ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﻛﻼس آﻣﻮزﺷﻲ و ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺣﻀﻮری ﺑﺮﮔﺰار ﻣﻲ ﺷﻮد ﻛﺘﺎب آﻣﻮزش ﻧﻤﺎز، ﻧﻮﺷﺘﻪ اﺳﺘﺎد ﻣﺤﻤﺪ ﺣﺴﻴﻦ ﻓﻼح زاده، ﻟﻮح ﻓﺸﺮده ﻧﻮر اﺣﻜﺎم 1 و 2، از ﺗﻮﻟﻴﺪات ﻣﺮﻛﺰ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮی ﻋﻠﻮم اﺳﻼﻣﻲ ﻗﻢ و ﻟﻮح ﻓﺸﺮده ﻗﺮاﺋﺖ زﻳﺒﺎی ﻧﻤﺎز، از ﺗﻮﻟﻴﺪات اﻧﺘﺸﺎرات ﺳﺘﺎد اﻗﺎﻣﻪ ﻧﻤﺎز از منابع این دوره آموزشی است.


وی در ادامه به ﻣﻨﺎﺑﻊ آﻣﻮزﺷﻲ دوره ﻏﻴﺮ ﺣﻀﻮری نیز اشاره کرد و افزود: ﻛﺘﺎب ﭘﺮﺗﻮی از اﺳﺮار ﻧﻤﺎز، ﺗﺎﻟﻴﻒ ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم واﻟﻤﺴﻠﻤﻴﻦ آﻗﺎی ﻗﺮاﺋﺘﻲ، ﻛﺘﺎب ﻳﻜ ﺼﺪوده ﭘﺮﺳﺶ و ﭘﺎﺳﺦ درﺑﺎره ﻧﻤﺎز، ﺗﺎﻟﻴﻒ ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم واﻟﻤﺴﻠﻤﻴﻦ آﻗﺎی ﻛﻠﺒﺎﺳﻲ از منابع آموزشی غیر حضوری این دوره است.

پایان پیام/

 

کد خبر 369534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha