300 برنامه همزمان با سوم خرداد در خراسان جنوبی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی از اجرای 300 برنامه همزمان با سوم خرداد در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حسن مجنونی امروز (31 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد برکات فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشت.


وی افزود: در عملیات بیت المقدس، 19 هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر و حدود 5 هزار کیلومتر از اراضی کشورمان آزاد و ضربه بزرگی بر پیکره نظامی دشمن وارد شد.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: موفقیت رزمندگان اسلام در این عملیات موجب تقویت روحیه رزمندگان ایرانی و بازتاب وسیع این پیروزی در سطح جهان شد.


دکتر مجنونی با بیان اینکه 40 رزمنده از خراسان جنوبی در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود: سردار شهید کاظم خائف از این استان در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.


وی از اتمام مصاحبه به 30 تن از رزمندگان استان که در این عملیات بزرگ شرکت داشته اند خبر داد.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در این استان گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در حسینیه جماران بیرجند با حضور حجت الاسلام ماندگاری، برگزاری همایش بزرگ خواهران در مرکز استان همزمان با سوم خرداد، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برپایی یادواره شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس از مهمترین برنامه های گرامیداشت سوم خرداد است.


مجنونی همچنین خاطرنشان کرد: به همین مناسبت شب خاطره در سالن غدیر بیرجند همزمان با سوم خرداد با حضور رزمندگان، شاعران و مسئولان برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 369583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha