فتح خرمشهر تصویر روشنی از زندگی با عزت بود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان فتح خرمشهر تصویری روشن از حیات با عزت بود، گفت: فتح خرمشهر تجلی یکی از سنت های خداوند بود تا همگان ببینند که خداوند از دین خود حافظ و یاری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، امروز(31 اردیبهشت) درجمع خبرنگاران استان گفت: در طول تاریخ هرکشوری برخی از روزها و رخدادها؛ تاریخ ساز است که فتح خرمشهر یکی از این روزها است.


وی با اشاره به حضور دلیرمردان ایران اسلامی و توکل رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس افزود: با پایمردی رزمندگان اسلام ما شاهد وقوع یک حماسه باشکوه و ماندنی شدیم که مورد شگفتی تحلیل گران قرار گرفت.


منتظری اظهارداشت: براساس محاسباتی که تحلیل گران غربی داشته اند در خرمشهر پیچیده ترین تاکتیک ها و شیوه ها را پیاده کردند که امکان عبورایران از آن وجود نداشت.


وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد تصریح کرد: این جمله امام پاسخ گوی به همه افکار بود.


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه اگر فردی دین خدا را یاری کند خدا او را یاری خواهد کرد خاطرنشان کرد: اگر با توکل به خداوند مهربان پای در هر حوزه بگذاریم با موفقیت مواجه خواهیم شد.


وی یادآورشد: فتح خرمشهر تجلی یکی از سنت های خداوند بود تا همگان ببینند که خداوند از دین خودحفاظ ت ویاری می کند.


منتظری اظهارداشت: مردم ایران اسلامی توانستند این روز عزت آفرین را که در پرتو رهبری امام خمینی(ره) وتبعیت از آموزه های دینی به دست آمده بود بار دیگر به جهانیان نشان دهند که تنها راه سعادت و خوشبختی پیروی از احکام دینی است.


وی با بیان اینکه بسیاری از مکاتب مادی به بن بست رسیده است؛ تصریح کرد: تنها مکتب اسلام که باعث عزت وسربلندی انسان می شود.


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان گفت: فتح خرمشهر تصویری روشن از حیات با عزت بود که مردم ایران حاضر شدند با پیروی از سالار شهیدان از همه هستی خود بگذرند و از ارزش های خود قدمی به عقب نگذارد و برسر عقیده های خود ایستادگی کردند وجان خود را که ارجمندترین گوهر هستی است تقدیم کردند.


پایان پیام/

 

کد خبر 369591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha