برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول تبلیغات و روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر را در این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، ابوالحسن مهدوی، مسئول تبلیغات و روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، در نشست با خبرنگاران، گفت: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و در هفته پایداری برنامه های فرهنگی متنوعی در سطح نقاط مختلف این استان اجرا می شود.


وی، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا در مرکز استان و سایر شهرستان ها، تجلیل از خانواده های معزز شهداد و جانبازان و دیدار با خانواده های آنان و برگزاری صبحگاه مشترک از نیروهای مسلح استان و گردان های کوثر و امام حسین(ع) از برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر در این استان است.


مسئول تبلیغات و روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: در هفته پایداری برنامه های تولیدی و مستند از صدا و سیمای مرکز ایلام پخش می شود و همچنین ایستگاه صلواتی به این مناسبت در نقاط مختلف برپا و از یک کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می شود.


مهدوی، نورافشانی در سالروز آزادسازی خرمشهر در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: این برنامه در راستای ترویج نشر ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان اجرا می شود.


وی، در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس سرشار از مولفه های ارزشی و بزرگ انقلاب اسلامی است که هر کدام از این مولفه ها را مورد منجر به پیروزی در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان می شود.


گفتنی است، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ساعت 7 و نیم صبح روز شنبه 3 خرداد در محل فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 369596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha