جشنواره ملی آش ایرانی در گستره جاده ابریشم برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به پیشنهاد سازمان اکو جشنواره ملی آش ایرانی از سال آینده در گستره جاده ابریشم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، یحیی رحمتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان شب گذشته(31 اردیبهشت) در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی آش ایرانی با اشاره به اینکه این جشنواره نسبت به دوره های قبل باشکوه بیشتری برگزار شد، اظهار کرد: به پیشنهاد سازمان اکو جشنواره ملی آش ایرانی از سال آینده در گستره جاده ابریشم برگزار می شود.


این مقام مسئول به استقبال استان های مختلف کشور از این جشنواره اشاره کرد و افزود: شاهد ورود 108 تور برای شرکت و بازدید از این جشنواره به استان زنجان بودیم.


رحمتی به برپایی 150 غرفه عرضه مصنوعات و صنایع دستی کشور در طول این جشنواره اشاره کرد و گفت: نمایندگانی از 30 استان کشور برای حضور در این جشنواره در استان زنجان حاضر شدند.


وی با یادآوری اینکه 22 استان نیز برای شرکت در جشنواره آش به استان زنجان سفر کرده بودند، اظهار کرد: آش های محلی در این جشنواره طبخ و مورد استفاده حاضران در جشنواره قرار گرفت.


رحمتی با اشاره به برخی از نقاط قوت و ضعف این جشنواره نسبت به سنوات گذشته ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی این کاستی ها مرتفع شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 369732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha