ناشناخته ماندن ظرفیت‌ های گردشگری کهگیلویه به دلیل ضعف اطلاع رسانی

خبرگزاری شبستان:مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های گردشگری این استان اشاره و افزود: متاسفانه این ظرفیت‌ها به دلیل ضعف تبلیغات و عدم اطلاع‌رسانی مناسب چندان شناخته شده نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (1 خرداد )در جمع خبرنگاران از تولید سه فیلم مستند برای معرفی جاذبه ‌های گردشگری استان خبر داد و گفت: این فیلم ‌ها توسط فیلم ‌سازان مطرح هم ‌استانی تولید شده ‌اند.

باقری افزود: یکی از فیلم ‌های تولیدی برای تور مجازی گردشگری است که تا کنون ده دقیقه از این فیلم تهیه شده و در حال حاضر نیز در حال آماد ه‌سازی مابقی فیلم هستیم که در نهایت فیلمی 40 دقیقه ‌ای در این زمینه تولید خواهد شد.

وی در ادامه، برگزاری همایش معرفی فرصت‌ های گردشگری منطقه چهار کشور را باعث شکوفایی گردشگری و حضور موثر سرمایه ‌گذاران در استان خواند و اظهار داشت: به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت ‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این همایش استفاده کنیم.

مسئول ارشد گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت ‌های قابل قبول کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه این ظرفیت ‌ها به دلیل ضعف تبلیغات و عدم اطلاع ‌رسانی مناسب چندان شناخته شده نیستند.
باقری با اشاره به این که تبلیغات در حوزه گردشگری حرف اول را می ‌زند، اذعان داشت: استان ما در این زمینه عقب ‌ماندگی دارد و باید سعی کنیم این عقب ‌ماندگی‌ ها را با تلاش مضاعف برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: در سنوات مختلف تلاش ‌های زیادی برای معرفی این ظرفیت ‌ها شده ولی هنوز جای کار داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کنیم با برنامه ‌ریزی منظم و اصولی ظرفیت‌ های غنی استان را در زمینه گردشگری به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 369734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha