پوستر سالروز سوم خرداد در همدان رونمایی شد

خبرگزاری شبستان: امروز (یکم خرداد) دو پوستر سالروز سوم خرداد و کلیپی با عنوان « به امید آمدنت» در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمدجواد زمردیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان امروز(یکم خرداد) در رونمایی پوستر سالروز سوم خرداد گفت: به مناسب گرامیداشت سالروز سوم خرداد پوستر و کلیپ آهنگی به نام به امید آمدنت با خوانندگی حمید منفرد و سروده فرشته اکبری رونمایی شد.
 

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در حوزه دفاع مقدس، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس خبرنگاران و عکاسان با نوشته ها و تصویر برداری خود مستند قبل قبولی از جنگ تمام عیار آمریکا و غربیان به جهان نشان دادند.
 

وی تصریح کرد: امروزه خبرنگاران می توانند با قلم خود در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت کوبنده تر از قبل مشت محکمی بر دهن دشمنان بزنند.
 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اظهار داشت: با رسیدن به سومین ماه از فصل بهار در هر سال ایامی ماندگار در ذهن همگان زنده می شود، ایامی که سراسر شادی بود و نشاط روزهایی که درآن فصل جدیدی از تاریخ نورانی انقلاب اسلامی آغاز شد.
 

زمردیان خاطرنشان کرد: روز سوم خرداد 61، اتفاقی مملو از مقاومت، ایثار وپیروزی نشان از دلیر مردی واز خودگذشتگی شیر دلان ایران اسلامی است تا حماسه ای ژرف رابیافرینند.
 

وی گفت: آزادسازی خرمشهر همان حماسه ای بود که سبب شد تاپس از گذشت32 سال ازآن نه تنها آن روزها فراموش نشود بلکه هرچه ازآن سال دورتر می شویم به نوعی اهمیت پرداختن به آن برهه ی زمانی بیشتر می شود.
 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، از تدوین سند راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و افزود: در تدوین سند چشم‌انداز تعریف برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف‌گذاری شده است.
 

وی با اشاره به درخواست 3 میلیارد و 585 میلیون تومان اعتبار برای اجرای برنامه‌های سند راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن مبالغی توسط حمایت‌های استاندار مابقی نیز می‌تواند از سوی سازمان‌ها تأمین شود.
 

زمردیان با بیان اینکه هفت میلیارد ریال اعتبار برای احداث یادمان شهدای گمنام دشت میشان همدان اختصاص یافته است، گفت: یادمان شهدای دشت میشان همدان در ردیف یادمان های ملی کشور قرار گرفته است که در هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه همدان به عنوان پایلوت گردشگری دفاع مقدس شناخته شده است، افزود: سال گذشته برای اولین بار تعدادی از سفیران و وابستگان نظامی کشورهای مختلف از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 369916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha