اختتامیه وبلاگ نویسی نماز در شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری اختتامیه وبلاگ نویسی نماز به میزبانی شهرکرد خبرداد.

حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری امروز"3خرداد" با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات همزمان با بعثت رسول اکرم(ص)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اختتامیه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز (7 خرداد) با حضور حجت الاسلام محسن قرائتی به میزبانی شهرکرد ساعت 9 صبح در سالن غدیر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی شهرکرد برگزار می شود.


وی افزود: مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز تاکنون دو دوره به میزبانی استان اصفهان برگزار شده که در مجموع 2 هزار و 600 وبلاگ ثبت نام کردند و از آثار برگزیده تجلیل شد.


دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، با اشاره به سومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز در چهارمحال وبختیاری گفت: سال گذشته با عنایت نماینده ولی فقیه واستاندار سومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز در چهارمحال وبختیاری برگزار شد که پنج هزار و 350 وبلاگ در مسابقه وبلاگ نویسی نماز شرکت کردند که از این مجموع چهار هزار و 350وبلاگ به مرحله نهایی راه یافتند.


حجت‌الاسلام کریمی، لبیک به فرمایشات مقام معطم رهبری، استفاده بهینه از این فضای موجود، اشاعه فرهنگ شورای نماز در جامعه و شناسایی یاوران نماز را از اهداف برگزاری مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز عنوان کرد.


وی گفت: 20 کمک هزینه حج عمره، 20 کمک هزینه کربلای معلای، 20 کمک هزینه مشهد مقدس و هدایای نقدی و غیر نقدی به 110 وبلاگ برتر اهدا می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 370048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha