31 مرکز نیکوکاری تا پایان سال جاری در ایلام راه اندازی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، از افتتاح و راه اندازی 31 مرکز نیکوکاری با هدف جذب هر چه بیشتر کمک های مردمی تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

علی حسین احمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، صبح امروز(3 خرداد) در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: تاکنون 17 مرکز نیکوکاری در این استان راه اندازی شده که تا پایان سال 14 مرکز دیگر نیز افتتاح خواهد شد.


وی، اظهار کرد: از این تعداد 7 مرکز در شهر ایلام و در سایر شهرستان های استان و مراکز شهری نیز حداقل یک مرکز فعال است.

 

احمدی، تصریح کرد: این مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد بوده و با همکاری افراد نیکوکار و خیر کار خدمات رسانی در محله های مختلف را به عهده گرفته و با کمیته امداد همکاری می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، بیان کرد: مراکز نیکوکاری با هدف مشارکت دادن مردم در دستگیری از نیازمندان راه اندازی شده و شناسایی افراد نیازمند و برنامه ریزی برای برطرف کردن مشکلات آنان از دیگر اهداف ایجاد این مراکز است.

 

وی، توجه به امر نیکوکاری را برگرفته از خواست مقام معظم رهبری دانست و افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری عاملی برای وحدت، نیکوکاری و توجه به مساجد است.

 

احمدی، این مراکز را درگاه های ورودی کمیته امداد عنوان کرد و یادآور شد: با همت خیرین، بزرگان، خود مردم و تلاش کمیته امداد این مراکز اداره می شوند.

 

مدیرکل امداد امام خمنی(ره)استان ایلام، مراکز نیکوکاری در محله ها را تمرکز کننده انواع احسان ها شامل تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، مشاوره، تامین مایحتاج زندگی، تعمیرات منازل، خدمات پزشکی برشمرد و خاطرنشان کرد: این مراکز با هدف توانمند ساختن خانواده های نیازمند با تکیه بر ارزش های انسانی و اسلامی راه اندازی می شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 370133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha