برگزاری کارگاه تخصصی نهج البلاغه پژوهی ویژه اساتید

خبرگزاری شبستان:مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل از برگزاری کارگاه تخصصی نهج البلاغه پژوهی ویژه اساتید حوزه و دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

رحیم انور، مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان دراردبیل، صبح امروز (3 خرداد) با اعلام این خبر، اظهار کرد: کارگاه تخصصی نهج البلاغه پژوهی ویژه اساتید حوزه و دانشگاه در ماه مبارک رمضان توسط بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل با استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه استان های تهران و قم برگزار می شود.


انور، هدف کلی از برگزاری این دوره را ارتقای سطح آشنایی اساتید، نخبگان و پژوهشگران عرصه فرهنگ با شناخت علمی و محققانه از نهج البلاغه و بهره گیری از آن کتاب شریف، در راه گشایی، راهنمایی و برطرف کردن تشنگی نسل جوان و ترویج و گسترش معارف علوی، اعلام کرد.


مدیر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل، زمان ثبت نام این کارگاه را 25 اردیبهشت لغایت 25 خرداد و شروع دوره را هفتم تیر ماه عنوان کرد و بیان داشت: طول دوره 32 ساعت و برگزاری کلاس ها در روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته در طول ماه مبارک رمضان خواهد بود.


شایان ذکر است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند با مراجعه به دفتر بنیاد نهج البلاغه به آدرس اردبیل، خیابان دانشگاه، اداره کل کتابخانه های عمومی، دفتربنیاد نهج البلاغه استان اردبیل و یا از طریق وب سایت بنیاد اقدام کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 370164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha