تلاوت استاد احمدی وفا در محفل انس با قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: محفل انس با قرآن کریم همراه با تلاوت قاری بین المللی کشورمان به همت موسسه قرآنی سدید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روز گذشته محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان، حافظان و استادان قرآن در موسسه قرآنی سدید برگزار شد. در ابتدای این محفل با شکوه که با استقبال خیل کثیری از مشتاقان و شیفتگان ساحت مقدس قرآن کریم روبرو گشت، چند نفر از قاریان موسسه از جمله محمدرضا زاهدی حافظ کل قرآن، نفر دوم مسابقات کشوری قرائت سازمان تبلیغات اسلامی در رده نوجوانان، محمد مهدی بیگی نفر اول مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه در رده نوجوانان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

بنابراین گزارش دکتر سعید حاجیان مدیر موسسه قرآنی سادید، ضمن خوش آمادگویی و بطور اجمالی به شرح فعالیت های موسسه از زمان تأسیس پرداخت و از ایشان برای تلاوت قرآن دعوت بعمل آورد. ایشان نیز به تلاوتی بسیار زیبا از سوره های انبیا، بیّنه، حمد و کافرون پرداخت.
یادآور می شود، موسسه قرآنی سدید که در سال 3133 و با نام مقدس دارالقرآن حضرت زهرا(س) شروع به فعالیت نموده و تاکنون میزبان بسیاری از اساتید برجسته قرآنی کشور از جمله سعید طوسی،حامد شاکر نژاد، حمید شاکر نژاد، محمد حسین سبزعلی، کریم منصوری، امین پویا و ... بوده است.
شایان ذکر است،علاقمندان برای حضور در محافل و برنامه های ویژه و همچنین دوره های آموزشی این موسسه مای توانناد باهسایت sadid.com-www.al مراجعه و یا با شماره 23335252132 تماس بگیرند.

پایان پیام/

کد خبر 370189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha