بهره‌مندی بیش از 4هزاردانش آموز گیلانی از طرح اوقات فراغت کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از بهره مندی چهار هزار و 200 دانش آموز تحت حمایت این نهاد از برنامه‌های اردویی اوقات فراغت، خبر داد.

عباس لنگرودی، مدیرامور فرهنگی کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن اوقات فراغت برنامه‌های مختلفی در مجتمع فرهنگی تربیتی چابکسر برای دانش آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت چهار هزار و 200 دانش آموز تحت حمایت، امسال 9 دوره اردوهای دانش آموزی از استان‌های کشور در این مجتمع برگزار می‌شود که در مجموع مبلغ هفت میلیارد و 560 میلیون ریال هزینه خواهد شد.

 

وی افزود: همزمان با فرارسیدن اوقات فراغت دانش آموزان، برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، ورزشی، علمی و تفریحی در این مجتمع برای دانش آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) داخل استان و دانش آموزانی که به صورت مهمان از استان‌های مختلف کشور وارد این مجتمع می شوند، به اجرا در می آید.

  

لنگرودی اظهار کرد: امسال از مجموع چهار هزار و 200 نفر، دو هزار و 560 دانش آموز تحت پوشش این نهاد از استان‌های مختلف کشور، طی هشت دوره از برنامه‌های متنوع مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مطهری چابکسر با هزینه چهار میلیارد و 608 میلیون ریال بهره مند می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه امسال دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد گیلان نیز در قالب اردو به استان‌های آذربایجان شرقی وغربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، اردبیل، سمنان، کرمانشاه، همدان، البرز، تهران، قزوین، کردستان و گلستان اعزام می شوند، ادامه داد: برای این دانش آموزان مبلغ یک میلیارد و 144 میلیون و 800 هزار ریال هزینه در نظر گرفته شده تا از برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی، علمی و تفریحی این استان‌ها بهره مند شوند.

 

لنگرودی همچنین اضافه کرد: در تابستان امسال، یک هزار و چهار نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد گیلان نیز از اردوهای فرهنگی، تربیتی درون استانی بهره مند می شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 370266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha