مدیران دستگاه های اجرایی پروژه جدیدی را برای استان تعریف نکنند

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یک تعهد دو هزار و 175 میلیارد تومانی از محل مصوبات گذشته برای استان ایجاد شده است، گفت: لذا پروژه جدیدی در سال جاری نباید تعریف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه الله خدمتگزار امروز(4 خرداد) در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: شورای برنامه ریزی به عنوان یکی از مهمترین شوراهای استان کار تصمیم گیری برای عمران و آبادانی استان را برعهده دارد.

 

وی با تاکید براینکه مدیران دستگاه های اجرایی نهایت دقت را بایستی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان داشته باشند، ادامه داد: در این راستا مدیران با آگاهی از قانون بودجه از ظرفیت این شورا برای حوزه های مسئولیت خود بهره گیری کنند.

 

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی که در جذب اعتبارت ملی براساس قانون بودجه بیشترین تلاش را کنند تجلیل می شوند، تاکید کرد: با توجه به تعهد دو هزار و 175 میلیارد تومانی که از محل مصوبات گذشته برای استان ایجاد شده است لذا پروژه جدیدی در سال جاری نباید تعریف شود.

 

خدمتگزار با اشاره به ظرفیت های بالای استان در زمینه گردشگری، ایجاد شغل و سرمایه گذاری مربوط به آن افزود: در هر یک از شهرستان های ستان که زمینه ایجاد منطقه توریستی و گردشگری وجود داشته باشد فرمانداری آن شهرستان مساعدت لازم را انجام دهند.

 

بر اساس این گزارش؛ اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان در این جلسه با احداث کارخانه مس کاتد قاینات، احداث پارکینگ در شهر بیرجند، احداث کارخانه فرآوری سنگ آهن و واحد صنعتی در طبس و احداث تصفیه خانه فردوس موافقت کردند.

 

همچنین احداث انبار سرایان، احداث شرکت حمل و نقل کالا در قاینات و احداث ساختمان پلیس راه سربیشه، احداث مخازن و تاسیسات آب شرب روستایی سربیشه و مجتمع تفریحی و باغ و حش بیرجند به تصویب این شورا رسید.

 

پایان پیام/

کد خبر 370629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha