اختصاص 233میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و هزینه ای به خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از اختصاص 233 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و هزینه ای به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی رضایی امروز (4 خرداد) در شورای برنامه ریزی خراسان جنوبی مجموع اعتبارات تملک دارایی های استان را 139میلیارد تومان در سال جاری ذکر کرد.


وی افزود: از این میزان سهم شهرستان بشرویه پنج و یک دهم درصد، بیرجند 20 و 9 دهم درصد، درمیان هفت و شش دهم درصد، سرایان پنج و پنج دهم درصد، سربیشه شش و دو دهم درصد، فردوس پنج و 9دهم درصد، قاینات 12 و سه دهم درصد است.


معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی افزود: همچنین سهم شهرستان های نهبندان 9 و شش دهم درصد، خوسف شش و پنج دهم درصد، زیرکوه هفت و سه دهم درصد و طبس 13 و یک دهم درصد است.


وی با اشاره به الزامات اعتبارت تملک دارایی های سرمایه سال جاری استان، افزود: پیوست دستورالعمل اجرای بودجه و تنظیم موافقت نامه های اعتبارات هزینه ای تملک دارایی های سرمایه ای استان برای هر کدام از شهرستان های جدید التاسیس خوسف و زیرکوه یک میلیارد تومان اختصاص یافته است.


رضایی اعتبارت هزینه ای و جاری استان در سال جاری را بیش از 90 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: از این میزان بیش از 43 میلیارد تومان مصوب حقوق و مزایای مستمر و بیش از 46 میلیارد تومان مصوب سایر است.


وی اظهارداشت: چهار میلیارد تومان علاوه بر 90 میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی پرسنل بازنشسته دستگاه های اجرایی استان و سایر هزینه های پیش بینی نشده در نظر گرفته شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 370672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha