اختصاص حدود 3.5 میلیارد تومان به پروژه های ورزشی استان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از اختصاص سه میلیارد و 489 میلیون تومان در سال جاری از محل اعتبارت عمرانی به پروژه ها این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حسن رضا عمیدیان امروز (4 خرداد) در شورای برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان 52 پروژه نیمه تمام دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه ها به 54 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

وی بیان داشت: طبق پیگیری ها و مکاتباتی که با مرکز صورت گرفته است اعتبار سه میلیارد و 489 میلیون تومان در سال جاری از محل اعتبارت عمرانی به پروژه های این استان اختصاص یافت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تاکید کرد: این درحالی است که اعتبارت عمرانی این اداره در سال گذشته دو میلیارد تومان بوده است که با توجه به مشکلات اقتصادی کشور رقم قابل توجهی در سال جاری تصویب شده است.

 

عمیدیان با اشاره به فروش پروژه های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی این سازمان، افزود: اعتبارت حاصل از فروش این پروژه ها در همان منطقه هزینه می شود.

 

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به وجود 220 خانه عالم در سطح استان، افزود: از این تعداد 140 خانه عالم درحال بهره برداری است و مابقی خانه ها با کمک بسیج سازندگی به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به بافت قدیمی تعداد بسیاری از خانه های عالم و نیاز آنها به مرمت و تعمیر، بیان داشت: در حال حاضر 17 هزار مترمربع فضای خانه عالم در سطح استان داریم که نیازمند اختصاص اعتبار در سرفصل اعتبارت است.

 

پایان پیام/

کد خبر 370762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha