20 بقعه متبرکه درشهرکرد آماده برگزاری جشن مبعث پیامبر(ص)

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف چهارمحال و بختیاری، از برگزاری جشن مبعث پیامبر(ص) در20 بقعه متبرکه خبرداد.

حجت‌الاسلام فیض الله اسدپور، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف چهارمحال و بخیتاری امروز"5خرداد" ضمن تبریک مبعث رسول اکرم(ص) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: در دوران جاهلیت حکام ظالم مردم را تحت امر خود داشتند و وضعیت آنها اسفناک بود اما بعثت پیامبر(ص) چراغ راه هدایت مردم شد.


وی افزود: بعثت یک انقلاب سیاسی و مذهبی بود که مربوط به یک قوم نیست بلکه مربوط به عموم بشریت است و رسالت و بعثت پیامبر اکرم(ص) از مهمترین روزهای تاریخ اسلام است.


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: بعثت پیامبر برای انسان واقعی شدن و پاک شدن ما بود و باید هدف بعثت را درک کرد.


حجت‌الاسلام اسدپورخاطرنشان کرد: بعثت برکات فراوانی ازجمله، قرآن کریم، وجود امام علی(ع) و اهل بیت ، وجود اصحاب رسول الله(ص) و اهل بیت و جلوه گریهای انقلاب اسلامی و... داشت.


وی افزود: در این مراسم‌ها برنامه‌های سخنرانی، مولودی‌خوانی، مسابقات پیامکی برای علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان درنظر گرفته شده است.


بنا براین گزارش جشن مبعث پیامبر(ص) امروز"5خرداد" ساعت 20 درشهرکرد ودر آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 370901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha