همه باید برای عبور کشور از تحریم های دشمنان تلاش کنیم

خبرگزاری شبستان: دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: تمامی احزاب و گروه ها باید دست به دست هم برای موفقیت و عبور کشور از تحریم های دشمنان تلاش کنند.<BR> <BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شیستان از کرمانشاه، محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار کرمانشاه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: امروز زمان جنگ ها و منازعات سیاسی داخلی نیست لذا تمامی احزاب و گروه ها باید دست به دست هم برای موفقیت و عبور کشور از تحریم های دشمنان تلاش کنند.


وی با اشاره به مورد تایید بودن مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده کشورمان با 1 + 5 از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام از این مذاکرات حمایت می کند زیرا دولت آقای روحانی با صداقت کامل در حال پیش بردن مداکرات هسته ای است و با کارشکنی هایی غربی ها و دیگر طرفین مذاکرات، رییس دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده کشورمان در حال پیشبرد مذاکرات هستند.
 

محسن رضایی، در ادامه با اشاره به مواجه کشورمان با جنگ اقتصادی که از سوی دشمنان نظام بر ایران اسلامی تحمیل شده است، خاطر نشان کرد: این یک امتحان بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی است که پیروزی و سربلندی در آن برای آینده کشور اثرگذار خواهد بود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر امروز خود را به الگوی تولید جهانی نرسانیم سال ها عقب خواهیم افتاد و دیگر توان رقابت با قدرت های جهانی را در بعد اقتصادی نخواهیم داشت بنابراین ضرورت دارد تا با تمام توان برای پیروزی در جنگ اقتصادی با دشمن تلاش کنیم.
 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ایران اسلامی دوران سرنوشت سازی را پیش رو دارد، اظهار کرد: بسیاری از ملت ها بدنبال اثبات شایستگی و توانمندی های خود هستند تا ثابت کنند روی پای خود می توانند به موفقیت ها و پیشرفت های زیادی دست پیدا کنند که نمونه آنها کشورهای چین و کره جنوبی هستند.
 

وی یادآور شد: هر چند شرایط امروز کشورمان بواسطه تحریم های اقتصادی دشمنان با این کشورها کاملا متفاوت است اما با این حال باید ثابت کنیم که ما نیز در چنین شرایط سخت اقتصادی، می توانیم روی پای خود ایستاده و به توسعه و شکوفایی دست یابیم.


محسن رضایی با بیان اینکه خودکفایی اقتصادی با اجرای اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است ممکن خواهد بود ولی باید برای تحقق آن تلاش کنیم تا بتوانیم روی پای خود بایستیم، ادامه داد: امروز زمان جنگ ها و منازعات سیاسی داخلی نیست و تمامی احزاب و گروه ها باید دست به دست هم برای موفقیت و عبور کشور از تحریم های دشمنان تلاش کنند بنابراین اصلاح طلبان و اصول گرایانی که خود را سرباز انقلاب و نظام و پیرو ولایت فقیه می دانند امروز باید حرف و گفته های خود را ثابت کنند.


وی افزود: دشمن با علم به اینکه ایران از لحاظ اقتصادی ضعیف تر از سایر بخش هاست همین نقطه را هدف گرفته و بیشترین فشار را از این ناحیه به ملت ایران وارد می کند و اینک به تعبیر رهبر معظم انقلاب با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو هستیم.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خود، به ظرفیت ها و توانمندی های استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: این استان هم اکنون بیشترین صادرات غیر نفتی به کشور عراق را دارد ولی اطمینان دارم در کمتر از چهار سال، می تواند به صادرات 10 میلیارد دلاری به این کشور برسد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این همایش راهکارهای چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی بررسی می شود و از نظرات صاحب نظران بخش خصوصی و اقتصادی استفاده خواهد شد.


وی در پایان سخنان خود از حمایت مجمع تشخیص مصلحت نظام از توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان کرمانشاه خبر داد و تاکید کرد: کرمانشاه در دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرد و امروز نوبت مسوولان است تا مشکلات بخش های مختلف این استان را بر طرف کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 370922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha