تشکیل هسته فرهنگی و بوستان نماز در مساجد استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، گفت: همزمان با فصل تابستان هسته های فرهنگی و بوستان های نماز در مساجد استان اصفهان تشکیل می شود.

حجت الاسلام حسن بابایی، مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه های فصل تابستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهار داشت: تشکیل هسته های فرهنگی جوان ویژه افراد 15 تا 27 سال و بوستان های نماز ویژه کودکان و نوجوانان زیر 15 سال در مساجد استان اصفهان همزمان با فصل تابستان تشکیل می شود.


وی افزود: آموزش مفاهیم دینی و اعتقادی در این 2 طرح فرهنگی انجام می شود که سال گذشته 70 هسته فرهنگی جوان و 200 بوستان نماز در استان اصفهان تشکیل شد که امسال نیز این تعداد هسته فرهنگی و بوستان نماز تشکیل می شود.


حجت الاسلام بابایی، آموزش سواد رسانه ای، آموزش قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های فصل تابستان هیئت های فرهنگی و مذهبی و کانون های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در استان اصفهان عنوان کرد و گفت: اعزام مبلغ در مناطق محروم نیز همزمان با فصل تابستان انجام می شود.


وی به برنامه های ایام 14 و 15 خرداد نیز اشاره کرد و گفت: برنامه های فرهنگی و مذهبی با هدف معرفی شخصیت حضرت امام(ره) و قیام 15 خرداد به همت متولیان مساجد، هیئت های فرهنگی و مذهبی و کانون های فرهنگی در سراسر استان انجام می شود.


مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، اضافه کرد: گردهمایی هیئت های مذهبی 14 خرداد در مسجد سید اصفهان و 15 خرداد در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز اصفهان به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام 15 خرداد انجام می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 371300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha