نظارت جدی بر اجرای طرح تحول سلامت در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان سوانح سوختگی یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد و به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت، دکتر علی دهقان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد در ادامه بازدیدهای سرزده خود از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، از بیمارستان سوانح سوختگی بازدید کرد.


در این بازدید که بیشتر نظارت بر روند اجرای طرح مطرح بود، معاون درمان، ضمن بررسی وضعیت بیماران بستری،‌ نظر مراجعه کنندگان به بیمارستان را نیز جویا شد.


دهقان با بیان اینکه بازدیدهای وزارتی طرح به زودی به یزد خواهد رسید افزود:طی بیست روز گذشته نظارت مسئولین دانشگاه بر اجرای طرح بسیار قوی بوده و خوشبختانه روسا و مدیران بیمارستان های استان نیز با درایت و همکاری همه جانبه سعی در اجرای هرچه بهتر طرح و ارائه خدمت به مردم نموده‌اند.

 

وی گفت:همکاری و همدلی عوامل اجرایی، بیمارستان ها و مراکز درمانی استان در راستای اجرای هرچه بهتر طرح تحول سلامت ستودنی است.

 

گفتنی است علی دهقان پیش از این در مصاحبه خود با اصحاب رسانه استان یزد را جزو برترین استان های کشور در اجرای این طرح معرفی کرده بود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 371627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha