مشارکت 20 هزار نفر روز دانش آموز کردستانی در طرح هجرت 3

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، از اجرای طرح هجرت سه با مشارکت 20 هزار نفر روز از دانش آموزان در سطح مدارس استان در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، سالار عرفانی نسب مدیر کل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز (8 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان گفت: طرح هجرت 3 با شرکت دانش آموزان، تابستان 93 در سطح مدارس استان اجراء می شود.

 وی با اشاره به مشارکت 20 هزار نفر روز از دانش آموزان در سطح مدارس استان در اجرای این طرح اظهار داشت: برنامه ریزی دقیق همکاری و تعامل آموزش و پرورش، بسیج و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در راستای اجرای طرح هجرت سه ضرورت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان، نیز در این نشست گفت: هدف از اجرای این طرح در مناطق محروم، لبیک به منویات امام خامنه ای در راستای محرومیت زدایی در روستاها، ارتقاء سطح علمی جامعه، آگاهی و آشنایی محرومین جامعه با مسائل اجتماعی و فرهنگی می باشد.

حسینی، عمده فعالیت های گروه های جهادی طرح هجرت سه در مناطق محروم را شامل فعالیت های آموزشی، علمی، عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و حرفه ای، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی اعلام کرد.

کشاورز، فرمانده بسیج دانش آموزی کردستان نیز با بیان اینکه طرح هجرت سه یکی از برنامه های اساسی بسیج دانش آموزی است، اذعان کرد: این طرح هر سال با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس با هدف بکار گیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و شناسایی، هدایت و بکارگیری قابلیت دانش آموزان و استفاده از توان آنان برای تعمیر و نگهداری مدارس اجراء می شود.


وی در ادامه به تشریح برنامه های بسیج دانش آموزی در سال 93 پرداخت و برگزاری دوره های آموزشی، تقویت بنیه علمی دانش آموزان، اجرای برنامه آیه های تمدن، یادواره شهدای دانش آموزی و راهیان نور را از مهم ترین برنامه های این حوزه در سال 93 برشمرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 371723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha