حضور مردم در سالن برگزاری مسابقات قرآن برایم جالب بود

خبرگزاری شبستان: علاقه مردم ایران به قرآن و تلاوت این کتاب آسمانی و حضور در سالن برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برای من جالب بود و نظرم را جلب کرد.

فضل زین‌الدین، داور سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از کشور اندونزی در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با تأکید بر اینکه اساس قرآن این کتاب آسمانی وحدت است، گفت: خداوند کتاب آسمانی خود را برای بشر نازل کرده تا مسلمانان جهان با تمسک به این کتاب آسمانی به وحدت دست یابند.

وی گفت: علاقه مردم ایران به قرآن و تلاوت این کتاب آسمانی و حضور در سالن برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برای من جالب بود و نظرم را جلب کرد اینها نشان‌دهنده توجه مردم این کشور به دستورات خداوند و پیروی از انبیای الهی است.

 

استاد زین‌الدین اظهار امیدواری کرد مسلمانان جهان با تمسک به این کتاب آسمانی با یکدیگر متحد شوند و اظهار داشت: برپایی محافل قرآنی با این وسعت نه تنها باعث جمع‌شدن علاقه‌مندان به قرآن در یک مکان مشخص می‌شود بلکه باعث می‌شود مسلمانان به نقاط قوت خود پی ببرند و بیش از پیش به هم نزدیک شوند.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کمال تشکر دارم چرا که هر سال تلاش می‌کنند سطح مسابقات ارتقا پیدا کند.

استاد فضل زین‌الدین، داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تاکنون بیش از 5 بار در ایران برای داوری حضور یافته است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 372137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha