اعزام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به اردوی یادیار

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان به اردوی بزرگ یادیار خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک در تشریح برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در روز چهاردهم خرداد در قالب اردوی بزرگ فرهنگی یادیار به بیت تاریخی حضرت امام(ره) در خمین اعزام می شوند.


وی افزود: اعضای کانون های مساجد با حضور در بیت حضرت امام خمینی(ره) ضمن بهره مندی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این روز بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان می کنند.


حجت الاسلام ذولفقاری ادامه داد: چاپ و توزیع دو هزار پوستر به مناسبت ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)، توزیع بنر، سیاهپوش کردن مساجد و محلات، مشارکت در جشنواره فرهنگی روح الله در بخش نقاشی و شعر و ارسال پیامک تسلیت از دیگر برنامه های این دبیرخانه در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره ) است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: مسابقات فرهنگی از وصیت نامه عبادی سیاسی امام خمینی(ره)‌در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.


وی از برگزاری محفل نورانی شبی با قرآن در شهرستان زرندیه با همکاری کانون های فرهنگی هنری شهدای زاویه و شهید رجایی خبر داد و افزود: ختم قرآن کریم در شب چهاردهم خرداد با ظرفیت طرح تلاوت نور در مساجد مجری این طرح برگزار و ثواب آن نیز به روح طیبه حضرت امام(ره) ‌تقدیم می شود.


حجت الاسلام ذولفقاری گفت: 14 و 15 خرداد روزهای بزرگ و تاریخی در تقویم سیاسی انقلاب اسلامی ایران است و همه ملت مرهون ومدیون حضرت امام خمینی(ره) هستیم.


وی با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه و مردمی آیین های سالگرد ارتحال امام راحل(ره)، محور قرارگرفتن مساجد در اجرای برنامه ها و مشارکت مردم، نهادینه کردن فکر و اندیشه امام راحل(ره) در جامعه به ویژه در بین جوانان و انجام کار جدید و تاثیرگذار را از ضرورت ها برشمرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 372515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha