غرفه ها، دوره ها و جلسات آموزشی، سه محور کلاس های جنبی مسابقات است

خبرگزاری شبستان: دوره های آموزشی، غرفه های آموزشی و جلسات آموزشی سه محور اصلی فعالیت های کلاس های جنبی مسابقات بین المللی قرآن است.

کامران زمان‌ نامیان، مسئول کارگروه آموزش سی و یکمین دوره مسابقات بین‌ المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در این کمیته اظهار کرد: در راستای تاکید مقام معظم رهبری در دیدار متسابقان سی امین دوره این مسابقات بر بحث آموزش تاکید کردند که بر این اساس کلیه نهادهای مختلف قرآنی کشور را به یاری طلبیدیم و آنها هم مشارکت بسیار خوب و جدی داشتند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش، فرهنگ سرای قرآن، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای عالی قرآن، اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور، سازمان دارالقرآن، موسسات قرآنی مردمی و ... در بخش کلاس ها، غرفه ها، دوره های آموزشی شرکت کردند و همچنین جلسات قرآنی که هر شب از ساعت 18:30 تا 20 با حضور قاریان بین المللی کشورمان برگزار می شود شرکت کردند.


زمان نامیان تصریح کرد: همچنین برنامه های ویژه توسط دکتر افروز، دکتر شفیع آبادی، استاد ابوالفضل بهرام پور، استاد محسنی و ... برای عموم مردم برگزار شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. ما هر روز این کلاس ها را در چهار تالار و در سه زمان آموزشی به صورت هم زمان برگزار می کنیم. ساعت 15 تا 16:30، ساعت 16:45 تا 18:15 و ساعت 18:30 تا 20 برگزار می شود. دوره ارتقای قاریان برتر نوجوان و جوان، دوره قاریان بین المللی، کلاس مهارت های زندگی، آموزش مربیان پیش دبستانی، آموزش نغمات قرآنی، اخلاق در قرآن، مفاهیم قرآن و ... از دیگر برنامه های ما بود.
وی ضمن تاکید بر استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان عنوان کرد: استقبال بازدیدکنندگان از این برنامه های آموزشی بسیار خوب بود و با اینکه یکی از تالارهای ما بیش از 120 نفر گنجایش دارد ولی همچنان عده ای سرپا ایستاده بودند. کل فعالیت آموزش را می توانیم در سه جمله دوره های آموزشی، غرفه های آموزشی و جلسات آموزشی خلاصه می شود.
مسئول کارگروه آموزش سی و یکمین دوره مسابقات بین‌ المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: ما علاوه بر این بسته های آموزشی را نیز به بازدید کنندگان اهدا می کنیم و بعد از اتمام نمایشگاه نیز با آنها در تماس خواهیم بود و کارشناسان ما آموزش لازم را به آنها می دهند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 372755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha