استاندار اردبیل از بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل بازدید کرد

خبرگزاری شبستان: دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل عصر امروز( 12 خرداد) از بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل بازدید و و با خادمان این دفتر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این بازدید که به منظور آشنایی با فعالیتها و عملکرد بنیاد نهج البلاغه صورت گرفت، رحیم انور مدیر بنیاد نهج البلاغه استان در تشریح فعالیت های بنیاد، گفت: فعالیت بنیاد نهج البلاغه از سال 52 و 53 آغاز شده ولی به طور رسمی و با چارت تشکیلاتی مشخص نبوده است.


وی، با بیان اینکه سیاست بنیاد نهج البلاغه تا چند سال پیش تنها فعالیت در دفتر مرکزی بود، افزود: در سال 90 تصمیم بر فعالیت استانی بنیاد گرفته شد که به لطف خداوند بعد از استانهای قم و مشهد، دفتر اردبیل در سال 90 با حضور رئیس بنیاد نهج البلاغه کشور آیت الله دین پرور افتتاح شد.


مدیر بنیاد نهج البلاغه استان، برگزاری محافل عمومی انس با نهج البلاغه، برگزاری مسابقه بزرگ نهج البلاغه در ماه مبارک رمضان سال 92، و برگزاری دوره تربیت مربی نهج البلاغه را از جمله فعالیت های صورت گرفته در بنیاد بیان کرد و گفت: علاوه بر این کارگاه نهج البلاغه پژوهی ویژه اساتید در ماه مبارک رمضان در سطح استان اردبیل برگزار می شود.


وی، طرح نقش اقتصادی دولت در جامعه از منظر حضرت علی(ع)، برگزاری کنفرانس مجازی و طرح پاسخ به شبهات و سوالات در بنیاد نهج البلاغه را از عناوین طرح ها و برنامه های اجرایی در ماه های آتی عنوان کرد.


انور، کسب رتبه برتر بنیاد نهج البلاغه دفتر استان اردبیل در بین دفاتر دیگر بنیاد را یادآور شد و تصریح کرد: این مهم خود گویای تلاش های صادقانه و تاثیرگذار خادمان بنیاد استان است.


این مقام مسئول، از رونمایی موسوعه الاحادیث العلویه در 24 خرداد ماه همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: علاوه بر این دفتر بنیاد نهج البلاغه در شهرستان خلخال در این یوم مبارک افتتاح و راه اندازی خواهد شد که همه این مراسمات با حضور ایت الله دین پرور رئیس بنیاد نهج البلاغه کشور برگزار می شود.


مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل در پایان سخنان خود، عدم وجود مکانی مناسب برای فعالیت و اعتبارات لازم برای اجرای برنامه ها را از مشکلات دفتر بنیاد استان عنوان کرد و گفت: هم اکنون بنیاد نهج البلاغه دفتر اردبیل با 4 معاونت و 9 نفر هیئت علمی در کتابخانه مرکزی اردبیل فعالیت می کند.


گفتنی است، استاندار اردبیل در پایان این بازدید از کتابخانه دیجیتالی بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل و بخش های دیگر کتابخانه مرکزی بازدید کرد.


پایان پیام/


 

کد خبر 373208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha