هم افزایی و وحدت رویه در اجرای طرح اوقات فراغت

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان گفت: در اجرای طرح اوقات فراغت هم افزایی و وحدت رویه در بین دستگاه های اجرایی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور، استاندار اصفهان شامگاه دوشنبه"12 خرداد" در جمع اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نیازمند برنامه ریزی منسجم و هدفمند است.


وی افزود: در اجرای طرح اوقات فراغت، هم افزایی و وحدت رویه در بین دستگاه های اجرایی برای اجرای موفق و هدفمند طرح های اوقات فراغت ضروری است و باید مسئولان اجرایی برنامه های خود را تا 15 روز آینده به دبیرخانه ستاد اوقات فراغت تحویل کنند.
 

زرگرپور، عدم برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را سبب بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت و اجرای برنامه های منسجم و منظم برای جوانان و نوجوانان در این ایام به پیشرفت آنها کمک و از آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.


وی بر برنامه ریزی و اجرای برنامه های هفته جوان در اصفهان تاکید کرد و گفت: مسئولان عضو ستاد ساماندهی هفته جوان باید برنامه های متنوع ویژه این ایام را تدوین و اجرا کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 373232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha